Carti de vizita

Caracteristici

  • 300 gmp
  • 350 gmp – produs standard
  • 400 gmp
  • 90 x 50 mm
  • 85 x 55 mm
  • 90 x 55 mm
  • Semimata
  • Lucioasa
  • Color fata si verso
  • Color o fata
  • Colturi drepte
  • Colturi rotunjite
  • Fara
  • Mata
  • Lucioasa
  • SoftTouch
  • Pliere
  • Folio
  • Embosare
  • Perforare
  • Lacuire

Utilitate:

Cartile de vizita poarta imaginea companiei tale. Foloseste-te de aspect, forma si mesaj pentru a-ti atrage noii clienti. Nu uita sa le furnizezi toate informatiile de care au nevoie pentru a te putea contacta!

O carte de vizita include, de obicei:

  • elemente de design
  • numele persoanei
  • functia sau abilitatea principala
  • numele companiei
  • logo
  • informatii de contact, cum ar fi adresa, numarul de telefon, adresa de e-mail si site-ul

Recomandari:

  • Usor de citit, sa aiba un mesaj si un design atractiv.
  • Tiparire fata/verso. Aceasta varianta permite separarea continutului; astfel, o fata poate contine toate informatiile de contact, iar pe cealalta fata se poate realiza un concept grafic interesant care sa atraga atentia potentialilor clienti.
  • Cod QR. Acesta reprezinta o codificare a informatiei de tip text intr-o forma vizuala, usor scanabila si interpretabila de catre aparatura tehnologica. Se poate stoca orice intr-un astfel de cod, cartile de vizita cu cod QR il utilizeaza sa faca accesibil un link ce duce catre pagina principala a unui website sau catre pagina de produs. Codul QR se trece pe spatele cartilor de vizita.
  • Cand scopul contactarii este vanzarea unui produs, atunci folosirea unei imagini, cea a produsului, este recomandata.
  • Cel mai usor mod de a iesi in evidenta este de a folosi ca suport pentru printarea cartilor de vizita un material ce individualizeaza. Astfel, incepand cu cartoane, hartii speciale si ajungand pana la piele intoarsa, metal decupat, poti folosi orice se face remarcat si are legatura cu subiectul cartii de vizita.